Monday, January 10, 2011

coret-coretan keluarga aku =)

tarrraaa!!!!!
ini ialah keluarga besar aku..
dilahirkan dalam keleuarga yang sederhana...
adik-beradik semuanya ade 6 org dan yang paling kecik 2 ialah anak buah,
akak yang sulong dah pun berkahwin hampir 4 tahun dh pun..umur menjangkau 28 tahun.. tua dh rupanya akak aku nie..huhu..  dan tu la hasilnya setelah 4 tahun mendirikan rumahtangga, dikurniakan 2 org anak perempuan yang sgt comel...
inilah die keluarga bahagia yg dibina setelah hampir 4 tahun hidup bersama.. =)
mmm... abg yg no.2 plak masih bujang dan bekerja di syarikat TOYOTA dan dgr2 cerita sedang kumpul duit nak kawin la ape lagi.. hahaa...umur baru jer 23 tahun...
yang no3 pulak akak yang sedang menuntut di UPM Serdang dalam jurusan kimia petroleum tahun semester 4(degree)..die cakap die pun xtau nak jadi ape lepas abis blaja nnt..haha..
yang ke4 aku sendiri, yang masih lagi bertahan di politeknik nie,dan syukur alhamdulillah sudah berada di semester akhir..suke2!!.. =)
inilah die gaya bakal seorang SETIAUSAHA... haha.. =P
nak cerita pulak tentang adik yang no5..die skrg tgh mnunggu keputusan SPM.
dan yang paling penting sedang menjinakkan diri dalam program PLKN di Sarawak... hahaa...
dh la x penah rase duduk asrama, skali kene plak kat Sarawak, masak la nak sesuaikan diri dengan keadaan di sana,.. yang boleh aku katekan 'semoge berjaya tamatkan PLKN dgn cemerlang'
"kami wira wirawati negara" haha~~~ blaa...blaa... =P
dan yang akhir skali adik yang no.6, skola lagi, baru masuk tgkatan 3.
semoga berjaya menghadapi PMR tahun nie, jgn asek nak berpacaran jer.. hehe...=)
3 dara 1 mak dara.. haha =)
adik bongsu yg sgt gedik =)

me & my brother... =) due2 muke jawa.. hahah.. =P
inilah sedikit sebanyak tntang kelaurga aku... 

adiosss!!! =P





1 comment:

Voting