Monday, January 10, 2011

skolah,IPTA... =)

mula2 aku bersekolah di sokolah tadika, tapi syg nyer, aku x ingt la kt mane..sebab, dulu bapak aku askar, so byk sgt pindah2..hehe..
hehe.. skolah rendah jer dh 3 kali tukar skola..
nak buat macam mane kan...hhee
skola menengah pulak, 2 kali aku tukar skola..
biasela budak pandai, tgktan 1 smpai tgkatan 3 skola harian biase, pastu dpt peluang masok skola teknik,
ape lagi.. inilah peluang nya nak berdikari...=) baik x.. =p
tuptup.... lepas SPM dpt masok politeknik.. haha... sgt suke...
nak2 poli nie jauh dengan kesibukan kota.. hahah... betul ker...=)
inilah wajah2 kegembiraan ketika aku mendaftarkan diri ke POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH..haha..
aku nekad utk belajar bersungguh2 pada sem yang terakhir ini... yeeaahhh!! =P

No comments:

Post a Comment

Voting