Monday, January 10, 2011

kawan a.k.a kawan@lawan?? =)

kawan, apa ertinya kawan..~~~(lagu ruhil)
haha.. bleh plak masuk lirik lagu tu...
aku ade ramai kawan..
kawan baik, kawan rapat, kawan karib, kawan makan kawan pun ade.. hahah
yg penting aku nak story tentang kawan2 yang membuatkan hidup aku bermakna..
yg pertama, kawan skola rendah dlu dh x bpe nak ingt la...
kawan skola menengah plak, haa.... yg nie ingt la jgk...ape2 yg terjadi mesti nak cerita kat kwn kan2?? huhu
dari kiri yana, zaty, atia..
ini kawan baik punyer dari form1 smpai skrg la...
hehehe
gmbar nie mase aku n kwn2 berada di tgktan 4.. haaaha..muke sememeh jek..=)
nie adalah kwn rapat, klo nak cerita semua pasal kwn2 kt skola mmg x cukup page rasenyer.. 
nak citer plak kwn kat poli yg sgt2 rapat dengan aku, yg sggup dgr semua masalah yang aku hadapi..
ini die dari bwh, milin,atas sket aku,bwah sket rifhan,bawah lgi tika.. =)
ini pulak mu classmate politeknik..
ade gaye seorang setiausaha x??
mstilah ade kan... heheh...
sekian saje cerita kawan2ku... heheh =P


No comments:

Post a Comment

Voting